| شرح وظایف |
شرح وظایف -
برنامهریزی و کاربرد شیوهها و برنامههای مناسب برای انعکاس
اهداف، سیاستها،فعالیتها، برنامهها و مواضع سازمان به مخاطبان، -
گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای مردم، نخبگان و
رسانهها در زمینه فعالیتهایسازمان و ارائه آن به مدیریت. -
تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و
همیت سازمانی و زمینهسازیبرای برقراری ارتباطات بین آنان. - اعلان مواضع سازمان. -
عضویت و شرکت در جلسههای مهم سازمان به منظور آگاهی از سیاستها،
خط مشیها، برنامهها وروند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج نشستها گردهماییها و جلسهها : -
تدوین تقویم جامع ارتباطات سازمانیدر قالب ملاقاتها و بازدیدهای
مسئولان سازمان باشخصیتهای حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف
مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی وتلطیف روابط و تنظیم افکار
عمومی. - تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولانسازمان. - برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد سازمان به انگیزه تنویر افکار عمومی. - تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات، متناسب با اولویتهای سازمانی ونیازهای افکار عمومی. - تهیه و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان سازمان به زبانهای مختلف. - ایجاد ارتباط احسن با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاریها و بهرهبرداری بهینه از آنها برایاطلاعرسانی به مردم. امور فرهنگی و نمایشگاهها : - مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی سازمان. - پوشش تبلیغی ساختمانها و فضاهای عمومی سازمان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه. - تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و محوطهها. - مدیریت نمایشگاهها (سالانه، دایمی و ...) در خارج و داخل سازمان. - طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان (متناسب با سلایق و علایق قشرها). |
| تاریخ به روز رسانی: | 1404/03/19 |
| تعداد بازدید: | 109 |